Alla inlägg den 9 december 2014

Av Anki Svensson - 9 december 2014 17:58

Många tankar i omlopp nu. Jag har mycket att fundera över & mycket att "strukturera" upp.
Jag har bestämt mig, det ska bli ordning på Torpet. Har inte tid att slösa all energi på allt gammalt som ligger & spökar.

Det är Nu & Framtiden som gäller, allt innan Nu är förbi och borta & så ska det förbli.
Inte ens denna lilla J*vla knöl ska komma & förstöra. Den ska bort & den Åker bort.
Finns inget annat alternativ.

Jag är lyckligt lottad som har 3 underbara barn, en underbar man vid min sida som ger mig gränslöst med kärlek, romantik & komplimanger. Det gör mig så stark & ännu mer målmedveten, och det behövs.

Styrkan är framgången till ett friskt & lyckligt liv.
Man kommer inte vidare på att gräma ner sig & tycka synd om sig själv.

Jag & Kärleken har många planer om oss i framtiden, det ser jag med tillförsikt framemot.
Så nu ska jag ut & gå en lååååång runda med Jordens underbaraste hund, Jo`la & få bort alla dumma tankar & alla tankar & funderingar som irriterar & stör mig.
Motion är medicin för själen. <3





Glöm inte detta mina underbara Vänner. Kyss alltid varandra godnatt.
Det gör alltid vi & somnar tryggt omslingrade i varandras famnar...



//
Love
Anki.

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards